کد مطلب: ۹۱۱۹۵۳

نات‌کوین به صرافی‌های بزرگ جهان اضافه شد

نات‌کوین به صرافی‌های بزرگ جهان اضافه شد

از این پس دارندگان نات کوین می‌توانند به راحتی این ارز دیجیتال را در صرافی‌های مختلف خرید و فروش کنند، اما آینده این ارز دیجیتال همچنان مشخص نیست.​

به گزارش تجارت‌نیوز، اخیرا یک بازی، توسط بنیاد Ton طراحی و روی اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام منتشر شد که کاربران باید یک مینی اپ تلگرام را نصب کرده و روی آیکون‌های آن با نام نات کوین (Notcoin) کلیک می‌کردند.

این بازی مبتنی بر یک شبکه اجتماعی خارجی که پرسروصدا و به نوعی جنجالی شده بود، به سرعت رشد کرد و کاربران بسیاری به دلایل مختلف از جمله احتمال ارزش یافتن آن در آینده به عنوان یک رمزارز، نسبت به استخراج آن اقدام کردند.

عاملی که باعث افزایش محبوبیت رمزارز نات کوین شد این بود که فقط یک رمز ارز نیست، بلکه یک بازی مبتنی بر میم است که به کاربران اجازه می‌دهد تا با ضربه زدن روی صفحه، امتیاز و کوین کسب کنند و به دلیل سهولت و جذابیت در مدت کوتاهی محبوبیت بسیاری به دست آورد و میلیون‌ها نفر در مرحله آزمایشی آن شرکت کردند.

این بازی به گونه ای طراحی شده بود که ساده و آسان باشد و نیازی به نصب، ثبت نام و هزینه نداشته باشد. هر کسی که یک مرورگر وب و اتصال به اینترنت داشته باشد می‌توانست بلافاصله شروع به بازی کرده و نات کوین به دست آورد. کاربران با استفاده از نات کوین‌هایی که به دست آورده‌ بودند، می‌توانستند آیتم‌های مختلف درون بازی را خریداری کنند تا از این طریق امکان استخراح نات کوین های بیشتری برای آن‌ها فراهم شود.

نات کوین، رمزارز محبوب و جنجالی تلگرام در صرافی‌ها لیست شد!

کاربران نات کوین (Notcoin) درحال‌حاضر احتمالاً از جمله خوشحال‌ترین انسان‌ها باشند، زیرا توکن NOT سرانجام روز پنجشنبه در صرافی‌ها معامله شد تا کاربران این بازی کلیکی مبتنی بر تلگرام بتوانند ارزهای درون برنامه خود را بفروشند.

به این ترتیب، کاربرانی که از یکم ژانویه تا یکم آوریل امسال در بازی تلگرامی نات کوین شرکت داشتند، اکنون می‌توانند NOTهای خود را مطالبه و برداشت کنند.

انفجار قیمت نات کوین (not coin) پس از لیست شدن

در زمان لیست شدن نات کوین در صرافی بایننس (Binance)، قیمت نوت کوین به ۰.۰۳۷ نیز رسید. در این حالت قیمت هر ۱۰ هزار نات کوین حدود ۲۲ میلیون تومان ارزش داشت.

البته به سرعت قیمت این رمزارز کاهش پیدا کرد و در زمان تنظیم خبر بیش از ۵۵ درصد منفی رو تجربه کرد که در عکس زیر می بینید.

کاربران تلگرام 7 میلیون دلار نات‌کوین به پاول دورف هدیه دادند

بیش از نیم میلیون بازیکن ظاهراً سهمی از سکه‌های درون بازی خود را به «پاول دورف»، بنیان‌گذار تلگرام اهدا کرده‌اند. اکنون ارزش این سکه‌ها به حدود 7 میلیون دلار رسیده است، و دورف می‌گوید این توکن‌های NOT را نگه می‌دارد تا ارزش آن‌ها 100 برابر شود.

براساس گزارش‌های موجود، بیش از 552 هزار بازیکن Notcoin، به‌عنوان بخشی از تلاش تیم نات‌کوین (با نام Open Builders) که هدف آن تشکر از بنیان‌گذار تلگرام برای ساخت چنین بستری است، در ماه فوریه، بخشی از سکه‌های درون بازی خود را به دورف اهدا کردند.

دورف اکنون بیش از 1.03 میلیارد توکن NOT یا کمی بیشتر از 1 درصد از کل عرضه Notcoin در شبکه باز تلگرام (TON) را در اختیار دارد. نات کوین در‌حال‌حاضر با ارزش 0.006894 دلار معامله می‌شود.

پیش‌بینی بنیان‌گذار تلگرام از سود بالقوه نات کوین

دورف با ارسال پست جدیدی در کانال شخصی خود ضمن پیش‌بینی سود بالقوه برای این توکن، درباره نات‌کوین‌های خود که در زمان انتشار پست او 6.8 میلیون دلار ارزش داشت، گفت: «من این سکه‌ها را تا زمانی که ارزش آن‌ها به 680 میلیون دلار برسد نگه می‌دارم و در آن زمان، از آن‌ها برای خرید سرورهای بیشتر برای تلگرام استفاده خواهم کرد.»

نات کوین بزرگ‌ترین توکن بازی امسال محسوب می‌شود و با ارزش بازاری نزدیک به 1.5 میلیارد دلار، روز پنجشنبه عرضه شد. همچنین توکن NOT در 24 ساعت ابتدایی عرضه خود، بیش از 1 میلیارد دلار از حجم معاملات بازار را به خود اختصاص داد.

Notcoin در ماه آوریل، بازی ضربه‌ای خود را متوقف کرد تا برای عرضه توکن آن آماده شود، اما پس از آن، تصمیم گرفت تا بازی کریپتویی خود را دوباره راه‌اندازی کند. در نهایت طبق گفته «ساشا پلوتوینوف» یکی از خالقان این پروژه، نات کوین به‌عنوان یک پلتفرم برای بازی‌ها، در تلاش است تا به «نتفلیکس بازی‌های اجتماعی و وایرال» تبدیل شود.

منبع : اکونگار

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.