خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۹۰۸۶۳۸

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

فراخوان مدیران خودرو برای X۵۵ پرو/ تماس نمایندگی‌ها با مالکان آغاز شد

فراخوان مدیران خودرو برای X55 پرو/ تماس نمایندگی‌ها با مالکان آغاز شد

پس از انتشار تصاویر مربوط به در رفتن اکسل عقب ام‌وی‌ام X55 پرو، مدیران خودرو در مورد این حاشیه‌ها شفاف‌سازی کرد. فراخوان مدیران خودرو برای این محصول آغاز شده و نمایندگی‌ها در حال تماس با مالکان خودرو هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز، مدتی پیش تصاویری از یک خودروی X55 پرو، محصول پرفروش مدیران خودرو منتشر شد که اکسل عقب آن در جاده از بدنه جدا شده بود. این تصاویر فوراً در فضای مجازی دست به دست شد و چنین وانمود شد که گویی تمامی محصولات این شرکت به چنین مشکلی دچار شده‌اند.

در حالی که با پیگیری‌های انجام گرفته از سوی مدیران خودرو، مشخص شد که این ایراد تنها برای برخی از سری محصولات X55 پرو رخ داده و نمایندگی‌های مدیران خودرو در سطح کشور، پیش از انتشار تصاویر فوق تماس با مالکان این سری از محصولات ام‌وی‌ام X55 پرو را آغاز کرده‌اند.

فراخوان مدیران خودرو

نیازی به حضور در نمایندگی‌های مدیران خودرو نیست و مالکان خودروی مذکور هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشند. در صورتی که شرکت تشخیص ایراد دهد با مالکان تماس گرفته خواهد شد و در صورت نیاز ضمن بازدید اکسل، این مجموعه به صورت کلی و رایگان تعویض خواهد شد.

ام‌وی‌ام X55 پرو، محصول پرفروش مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو برای اولین بار در سال 1398 اقدام به معرفی سری X55 کرد. هدف شرکت از معرفی این خودرو، توقف تولید سری قدیمی‌تر X33 و جایگزینی آن با سری به‌روزتر، یعنی X55 و X55 پرو بود. کراس‌اوور محبوب مدیران خودرو از یک پیشرانه چهار سیلند 1.5 لیتری توربوشارژ بهره می‌برد که انتقال قدرت را به وسیله یک گیربکس اتوماتیک CVT (9سرعته) انجام می‌دهد.

از جمله آپشن‌ها و امکانت رفاهی ام‌وی‌ام X55 پرو می‌توان به کروزکنترل، سنسور عقب، دی‌لایت، دکمه‌های کنترلی روی فرمان، کنترل کشش و پایداری، ایربگ‌های جلو، جانبی و پرده‌ای، آینه برقی با گرم‌کن، سانروف، کنترل حرکت در سربالایی و سرازیری، ترمز کمکی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سنسور فشار باد تایر، اتولایت، دوربین 360 درجه، ورود و استارت بدون کلید و کول‌باکس اشاره کرد.

برای مطالعه بیشتر صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز را دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.